Moslékosvödör 3 - A SzIE MKK diplomaosztója

PPJ         2010.06.29.

Múlt hét pénteken 10 órakkor vette kezdetét a Szent István Egyetem Mezőgazdasági- és Környezettudományi Karának diplomaosztó ünnepélye.

A díszes szavakat csak a földre hullott igazság törte meg, ugyanis egyik percről a másikra (én észre se vettem hogyan, mert a sorok között ülő páromat fotóztam) kiáltványok lepték el a padlót és a virágládákat.

Az ALMA MATER-emnek, a Környezet- és Tájgazdálkodási Intézetnek (KTI) ugyanis elege lett a tanárok meghurcoltatásaiból és az intézet megaláztatásaiból. Ezt a nevüket okkal nem vállalók ügyesen papírra vetették, hogy minden a diplomaosztóra érkezett szülő, rokon és ismerős feleszméljen, hogy az egyetem nem úgy működik, ahogy kellene, mert kiváló szakembereket és tanárokat, plusz egy egész intézetet szorongat a Solti-Hornok-Soósné "triumvirátus"!

ÉN SEM HAGYOM A KIVÁLÓ ÉS MAGAS SZINTEN ELISMERT ALMA MATEREM BEMOCSKOLÁSÁT! ÉLJEN AZ ÁNGYÁN JÓZSEF ÁLTAL ALAPÍTOTT KÖRNYEZET- ÉS TÁJGAZDÁLKODÁSI INTÉZET, A TECHNOKRATA IPARI MEZŐGAZDASÁG ÉS SAJÁT ZSEBÜK HELYETT A FENNTARTHATÓ VIDÉKI GAZDÁLKODÁST ELŐTÉRBE HELYEZŐK, ÉLJENEK A KTI-BEN KÉPZETT TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKÖK ÉS A KÖRNYEZET- ÉS TÁJGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKÖK!

         2 hozzászólás

Címkék: vélemény tudomány szie moslékosvödör

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr912118457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

himmernori 2010.07.14. 09:47:07

A SZIE az én ALMA MATER-em is. Igaz már tavaly végeztem de még mindig nagy büszkeséggel tölt el az ott eltöltött 5 év, ennek a neves intézménynek köszönhetően ismerhettem meg sor remek embert, a legjobb barátaimat :)
Mélységesen felháborít, hogy ilyen röpiratokkal mocskolják be a diplomaosztó ünnepséget...

1. Kár hogy a média csak a botrányokat tudja ki emelni... és az interneten is csak Solti fizetése iránt érdeklődik mindenki... tudom h persze lehetne több az ösztöndíj, meg lenne szükség jó pár fejlesztésre (ez máshol sem megy máshogy sztem) , de például az h a SZIE megkapta a kutató egyetem címet... az már senkit nem érdekel ??!

2. a KTI mindig is különc volt úgy ahogy Hornok tanár úr is. Sztem hagyni kellene h egymás között intézzék el az ügyeiket, nekünk ehhez sztem semmi közünk. Mi sem lázadoztunk anno h a KTI nem vesz részt a köcsögavatón vagy bárhol, még ha az a többi szaknak plusz költséget is jelentett.

3. A felsorolt tanárok között pedig van egy olyan akitől a kti-sek 90 %-a szabadulna :D

sajnálom ha véleményemmel megbántok vkit... de nem akartam szó nélkül hagyni. Az érintett tanárok közül én csak Hornok tanár urat ismerem. Tény h van egy egyedi stílusa, de sztem nem a két szép szeméért lett MTA tag.

nes78 2010.07.15. 13:35:25

Én azt sajnálom, hogy nem voltam azok között, akik ezt kitalálták és megvalósították! Nem is választhattak volna jobb módot arra, hogy végre felhívják a figyelmet azokra a dolgokra, amik a felszín alatt történnek.

Én is a SZIE-n végeztem, pontosabban a KTI-n, és hasonlóan büszke voltam a SZIE-re mint himmernori... Sajnos csak addig, amíg közelebb nem kerültem a tűzhöz (a SZIE falain belül).

Itt nem az ösztöndíjak mértékéről, vagy a számítógép termek fejlesztéséről van szó. De még Solti fizetéséről sem. Kicsit azért több probléma van a SZIE-n, még ha kívülről nem is látszik...

És persze az MTA tagsághoz való hozzájutásról is lehetne mesélni...

 
 
süti beállítások módosítása