Moslékosvödör 1 - A SzIE Rektora

PPJ         2009.11.19.

Jé! A vödörborogatás már el is kezdődött. Nem ér! Még nem diplomáztam le :D

De a cikk írója már rég igen: Bodoky Tamás, az Index publicistája, GATE (Gödöllői Agrártudományi Egyetem a régi neve, a SzIÉnek) diplomás, ő írta az Öltönyös majmok bolygója és a Samuel P. Huntington-emlékhadjárat című cikkeket.

"

Miután a gödöllői Szent István Egyetem dolgozói névtelen levélben jelentették fel az intézmény rektorát csillagászati fizetése miatt, júniusban közérdekű adatigényléssel fordultunk az összes, az Oktatási és Kulturális Minisztérium által felügyelt, vagyis állami pénzből gazdálkodó egyetem és főiskola rektorához, hozzák nyilvánosságra az egyetemi vezetők, vagyis a rektorok, a rektorhelyettesek és a dékánok fizetését.

...

Első fokon nyertünk

A közérdekű adat megismerése céljából indított pert az egyszerűség kedvéért, precedens értékű ítéletben reménykedve csak a Magyar Rektori Konferencia és a gödöllői Szent István Egyetem ellen indítottuk meg. A Fővárosi Bíróság csütörtökön tárgyalta első fokon az ügyet, és nem jogerős ítéletében kimondta, hogy jogi álláspontunk helyes, a Szent István Egyetem rektorának fizetése közérdekű adat, azt nyilvánosságra kell hoznia az intézménynek.

forrás: Index: Csatát nyertünk a rektorok ellen

"

Miért nem mond le a SzIE rektora ilyen balhé után?

         szólj hozzá

Címkék: vélemény politika bodoky szie moslékosvödör

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr401537203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása