Gyerekek a tudatosság ösvényén - film a kozák életiskoláról

PPJ         2014.08.19.

A történet így kezdődik: a Fekete-tenger és a Kaukázus között a dolmenek titokzatos országában található az Oroszországi Családiskola.

A történet pedig így folytatódik: "Most értem, hogy minden, de minden, ami körülöttünk van, az, hogy állok, lélegzem ezt a levegőt, hogy körülöttem mindenütt fa van, az része egy egyetlen, egész és teljes világnak, amely mi vagyunk."

https://www.youtube.com/watch?v=IMsnzKqjdsg - A film az orosz életiskolát mutatja be.

"Az is tetszik nekem, hogy itt az embereknek magas szellemi szintjük van. Az emberek itt jobban kezdik érteni az élet értelmét és a környező világot is. Én itt értettem meg, milyen fontos Isten, minden egyes pici levél, minden, még a legkisebb kő is, és ha hiányozna akár egyetlen szem is a tengerparti homokból, akkor az egész világegyetem máshogy nézne ki." - mondja a 11 éves Veronika, aki már egy éve él itt.

kozakiskola.jpg

További GreenR bejegyzések a témában:

Oroszok bizonyítják, hogy a kisméretű organikus gazdaságok elláthatják élelemmel a világot

Az orosz organikus kiskertes tanyák (dácsák) mozgalmának története

         szólj hozzá

Címkék: videó oroszország filmajánló humánökológia humánökológiai filmgyűjtemény életiskola kozák életiskola

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr176617961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása