GMO lobbi: még egy családdal kevesebb

PPJ         2010.10.17.

Még egy családdal kevesebb. Most nem arról lesz szó, hogy közvetlenül vagy közvetve még egy mezőgazdász családot tönkretett a genetikailag módosított növények lobbija, hanem arról, hogy én mentettem meg még egy családot a genetikailag módosított növények lobbijától, következetes agymosó tevékenységétől.

Ez a család ugyanis nézte a Spektrumot, az NG - Discovery - Spektrum "robbantsunk és belezzünk ki bármit, mert azt nézi a nép" triumvirátus egyik tagját, és mit ad isten, éppen azt magyarázták, hogy minden jótevők jótevője, csodák csodája, a genetikailag módosított növények, hogy fogják megmenteni a világot, az éhezőket, a "szegény"  és "maradi" mezőgazdászokat.

Hogy ez így történik, csak továb erősíti a képet, ami nyíltan látható, hogy a GMO lobbi már nem az ország agrár tudósaival foglalkozik, azok már konszenzusosan kimondták, hogy márpedig ebben az országban nem lesznek termesztve ameriaki jótevőink (Monsanto, Syngenta, stb.) termékei: most eljött az ideje, hogy a népet győzzék meg "érveikkel", így majd 9 millió agymosott "zseninek" az isten se fogja megmagyarázni, hogy miért nem kell nekünk GMO - nem hogy néhány kitűnő agronómus és ökológus.

Szerencsére a családi ebédnél volt időm minden tudásommal (köszönöm SZIE MKK KTI, hogy felkészítettél!) részletesen bebizonyítani, hogy hol voltak csúsztatások az okosan kifundált "dokumentumfilmben" (sic!) és, hogy miért alakult ki egyöntetűen az, hogy Magyarország GMO moratóriumot tart. Részletesen elmondtam, hogy főleg a toxinokat termelő GMO-k hogyan teszik tönkre az agrárökoszisztémákat, a termőtalajokat, a talaj-növény-állat-ember táplálékláncokat és, hogy miért nem igaz a "koegzisztencia".

Sajnos kevés az ilyen ember, sajnos kevés az a család ami az egyszerű és rövid hazugságok után végighallgatja a bonyolult és hosszú tudományos érveléseket.

De csókoltatom a "GMO lobbit" (mint megfoghatatlan személyt) és üzenem, hogy nekem viszont örökké hinni fognak, a személyes kontaktusnál és egy személy hitelességénél nincs meggyőzőbb, és minél többen kételkednek a médiában, annál hamarabb omlik össze az "annyira jó hogy vagytok nekünk géntechnológusok, minden termények megmentői" nevű kártyavár.

         9 hozzászólás

Címkék: gmo agrárium monsanto moratórium gmo lobbi

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr522378858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netmaster 2010.11.04. 00:23:57

Mintha ide is írtam volna hozzászólást tegnap. Vajon elvitte a cica?

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.11.04. 00:26:15

@Netmaster: el bizony, mert én azt a blogot nem szeressük :D elolvastam az adott cikket és nem tartom jóravalónak. kétségeim vannak annak a blognak a beállítottságát illetően. nem csak gmo ügyben, de szinte mindenben. szóval igyekszek nem hangot adni neki.

Netmaster 2010.11.08. 00:46:49

@Pacsker: nem értem, mi a baj azzal a bejegyzéssel, teljesen korrekt tájékoztatás olyasmiről, amibe az átlagember esetleg nem gondol bele. GMO-ügyben pedig ugyanaz a beállítottsága mint neked, szóval duplán nem értem.

Egyéb bejegyzések között volt néhány, ami nekem is furának tűnt (pl. a növényvédőszerekről), de ha egyszer így látja azokat a dolgokat, akkor a legjobb amit tehet az ember a beszédbe elegyedés (legalábbis az én véleményem szerint), vitatkozás, pláne ha az ott leírtak részben a magyar agrároktatásban elhangzottakat tükrözik.

Netmaster 2010.11.08. 00:47:06

Addig is egy csúnya hír, az Európai Bizottság megint mesterkedik valamiben a GMO lobbival közösen...
greenfo.hu/hirek/hirek_item.php?hir=25904

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.11.08. 00:52:17

@Netmaster: nem rossz amit ír, de érezni hogy máshol van a hangsúly; leginkább a konvencionális mg-n. egy személyes levélben pedig egy olyan embert becsmérelt, akit nagyon nem kellett volna, ha nálam "jóba akar lenni". :)

Netmaster 2010.11.08. 12:22:32

@Pacsker: Igen, én meg utána láttam a friss, és igen részletes bejegyzést. Szép, majd átolvasom. :)

Netmaster 2010.11.08. 12:26:40

@Pacsker: igen igen, valami ilyesmit érzek én is... (és ha jól sejtem, az oktatásban is ez a fő csapásirány) Pedig pont így lehetne a legjobb eredményt kihozni azokkal együtt, akik érdekeltek a témában, és tenni is szeretnének érte. Már csak az irány a kérdéses.

 
 
süti beállítások módosítása