Ökopártnak nem támogatni az ökoállamfőt: NEM MENŐ!

PPJ         2010.05.08.

Az ökopárt nem támogatja az ökoállamfőt?

A legyen újra Sólyom László az elnök azaz a www.ke2010.hu weboldalt a mai napig nem írták alá "a nagy ökofenntarthatózöldek", az LMP nagy része. Az eddigi leg ökotudatosabb köztársasági elnököt nem támogatja aláírásával a magát a legökobbnak mondó párt?

A mai napig nem írta alá:
- Dorosz Dávid
- Ivády Gábor
- Jávor Benedek
- Kaufer Virág
- Kukorelly Endre
- Mile Lajos
- Osztolykán Ágnes
- Scheiring Gábor
- Schiffer András
- Szabó Rebeka
- Szabó Tímea
- Szilágyi Péter
- Vágó Gábor
Ők  a 16 fős LMP frakció 13 tagja.
Kilóg a sorból:
- Szilágyi László (vállaltan oda is írta, hogy képviselő)
- Ertsey Katalin (vállaltan oda is írta, hogy képviselő)
- Karácsony Gergely (ilyen névvel egy "szociológus" aláírása van)

Nem mondok semmit, csak tények.

Az LMP-nek Sólyom László mellett kötelessége lenne kiállni! Többek közt sok, anno Védegyletesnek (mostmár LMP-snek) szerepe volt, hogy 2005-ben megválasszák őt, illetve Sólyomnál zöldebb és ökologikusabb nincs.

De nem igazán teszi azt az LMP, ami elvárható lenne. Így akarnak nyalni a Fidesznek?

         30 hozzászólás

Címkék: vélemény politika sólyom lászló védegylet ökológia lmp ke2010 sólyom for president

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr761983679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frick László Emlékzenekar 2010.05.09. 04:36:13

Ki mondta nektek, hogy az LMP ökopárt? Nézzük a történetét:
A blog-pont-hun az index fizetett újságírói, talán félig komolyan, mindenesetre munkaköri feladatból is adódóan egy ál-blogot (a céges blog álblog. lásd Homár stb -ezeket újabban elkülönítik azért legalább az indexcímlapon) A címlaptündér, ugyenezen cég, az index fizetett alkalmazotja spontán fölnyomata a"blogot" az ismertségbe. Innen a szokásos netokratív kattogásmarketing történet, amit ti is ismertek, csak nekik, mert A Ház -on belül voltak, nem nagyon kellett lécci-lécci íméleket küldözgetniük a címlaptündéreknek...
lapozunk
És máma pedig Spontán Alulról Szerveződő Hűűddeúj Párt, ami majd Más lesz nagyon.
Ződ? -nem emlékeztek, hogy fikázták Sólyom Lászlót , a lokátorállomásellenesleneset. nem a cél számít, hanem az, hogy tökmindegy, de fikázni kell. Lányit is melymennyiszer lefikázták (eredetileg pedig jóoldali megfelelőnek indult, bejáratos volt liberális és baloldali jógyerekkörökbe.)

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 11:56:34

@Frick László Emlékzenekar: ezt ők mondják magukról, mi sem hisszük, hogy öko-k lennének. csak mikor ezt mondtuk nekik, akkor kikérték maguknak. na hát most már figyeljük őket, és eddig egy lépésük sem volt, ami öko lenne. legfőképp egy híres bizottság által a fenntarthatóság alapkritériumának számító "igazmondás" nem teljesült még részükről. fenntarthatatlanok!

TomBrady 2010.05.09. 12:56:53

Pacsker, a gyűlölet megint elhomályosítja a látásod. Ennek a nyílt levélnek a címzettjei az országgyűlési képviselők. Akkor miért írnák alá a levelet? Te szoktál magaddal levelezni?

Kedves Pacsker!
Kérlek, mosogass el, és rakd be a szennyesbe a büdös zoknijaidat.
Köszönettel:
Pacsker

Ezt várod el a képviselőktől? Nekem az a fura, hogy három elempés képviselő aláírta, ők hozzád hasonlóan figyelmetlenek voltak. Amúgy pedig jó pár további elempés csatlakozott a levélhez, aki nem lett képviselő, ez is hozzátartoik az igazsághoz.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 13:05:52

@TomBrady: alapvetően téves dologból indulsz ki,
épp az a 3 ember aláírása mutatja, hogy mennyire máshogy is hozzá lehetne állni a dologhoz épp azoknak akik annyira sok közüket bizonygatják Sólyom korábbi megválasztásához...
már annyira bizonygatják, hogy Vida még tényeket is ferdít az Élőlánc rovására.

Gyűlöletes én nem vagyok: a figyelmet hívom fel mások viselkedésére és egyesek kleptomániájára!

TomBrady 2010.05.09. 13:16:07

Jól értelek? Azt mondod, hogy NEM nonszensz, ha valaki aláírja a saját magának szóló levelet? Amúgy Ángyán aláírta? Bencsik János aláírta? Illés Zoli aláírta? Pedig főleg az első kettő sok mindent aláírt az elmúlt években Lányiékkal együtt. És ők hárman tényleg zöld képviselők, szerintem ebben egyetértünk. De akkor ne mérj kettős mércével, szidalmazd őket is itt a blogodon egy kicsit!

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 13:20:08

@TomBrady: itt most kifejezetten arról van szó, hogy a "nagy és megkérdőjelezhetetlenül öko-párt"-tól kik írták alá. ez nem kettős mérce: éppen hogy szembesítés. szilágyi és ertsey ezek szerint komoly LMP-s. a többieknek nem az öko volt a lényeg, csak hogy bekerülhessenek?

TomBrady 2010.05.09. 13:28:29

Bocs, de szerintem magad is látod, hogy ez a riposztod harmatgyenge. Épp a három aláíró elempést szidalmazhatnád csak joggal, már ha nem lettél volna Te magad is hozzájuk hasonlóan figyelmetlen. Te amúgy soha nem mondasz olyat, hogy "Bocs, tévedtem."? Akkora öngólt rúgtál ezzel a poszttal, hogy utoljára Tokody Tibitől láthattunk hasonlót. :) Én a helyedben most azonnal törölném. Szánalmas ez az elvakult, ésszerűtlen gyűlöleted az LMP ellen. Csak lejáratod magadat vele, pedig a blogod legtöbb bejegyzése alapján egy sokkal jobb sorsra érdemes fickó vagy.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 13:53:22

@TomBrady: nem. ezzel ők járatják le magukat. mire alapozod, hogy az a 3ember tévedett?
törvénysértő aláírniuk tán? nyilván nem. épp azzal mutathatná ki az lmp a grassrooot-ságát, hogy emberként írja alá de képviselőként.
nem tudsz olyat mondani: hogy bocs de hülye pártot védek?

az önmagam lejáratásról annyit, hogy egyre többen látogatnak, egyre többen értik meg az LMP hátterét és egyre meghatározóbb vagyok ezekben a körökben. úgyhogy a világért se törölném ezt a gyöngyszemet az lmp ballépései közül.

milyen öngól? ne légy már nevetséges, ennél több bizonyíték kell ahhoz, hogy hülyének érezzem magam. negligáció iránti vágyad épp a te dühödet tükrözi!

márpedig nem leszek olyan mint a kettősmérce blog, hogy mire egy bejegyzés eljut élőláncos elnöktagokhoz akik beírnak kommentbe, hogy hol és mi hazugság az egészből, akkor hirtelen törlik a bejegyzést :D

TomBrady 2010.05.09. 14:08:15

Az a baj, hogy nem értesz. Nem vagyok dühös, sőt, mosolygok ezen a vitán. És nem az LMP-t védem, hanem a józan, elfogulatlan, korrekt gondolkodást.

Akkor próbáljuk másként. Tegyük föl, hogy az Élőlánc színeiben most bejutottál a Parlamentbe 15 társaddal együtt. Tudomást szerzel a Sólyom-levélről, amely az új országgyűlési képviselőknek szól. Aláírod-e a levelet?

Kevdes Pacsker!
Kérem, válassza meg Sólyom Lászlót újra elnöknek!
Köszönettel:
Pacsker

Ha ebben Te nem érzed a nonszenszt, akkor...

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 14:16:45

@TomBrady: értem én hogy mire világítasz rá, róka fogta csuka, de ha zöld párt vagyok akkor aláírom.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 14:18:09

@TomBrady: miért ne írhatnám alá, ezzel is kimutatva, hogy én ott bent a parlamentben mint képviselő, képviselni fogom az ügyet?

TomBrady 2010.05.09. 14:28:32

Nem. Az országgyűlési képviselő ebben az esetben úgy mutatja ki az elkötelezettségét, hogy:
1. Többedmagával elnöknek javasolja Sólyomot.
2. Ha sikerül jelöltté tenni, akkor rá szavaz a parlamentben.
És még van pár lehetősége. De nem szólítja föl saját magát levélben, hogy szavazzon rá, mert az komikus volna.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 14:41:31

@TomBrady: na itt a különbség. én nem komikusnak gondolom, hanem jelképesnek. és ezt a jelképes gesztust csak 3 ember vette komolyan egy ökopártból: erről szólt a bejegyzés.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.09. 14:42:57

@TomBrady:
és nem csak a nem aláírással nem vette komolyan az LMP ezt, hanem Vida védegyletes megnyilvánulása, és az LMP nem egyértelmű kiállása is azt mutatja, hogy nem annyira elkötelezettek e mellett az ügy mellett. ami baj! zöldektől pláne!

meta_ · http://greenr.blog.hu/ 2010.05.09. 16:43:17

@TomBrady: Te az ultaparlamentáris rendszerben gondolkodsz. Ami nem baj, csak rávilágítok az értelmes gondolkodásodra. :-)

Egy képviselő is aláírhatná. De itt nem erről van szó, hanem az LMP egy furmányos közleményt tett csak közzé az ügyben, azóta nem igazán szólalnak meg. Pedig a kampányban olyan sok médiafelületük volt.

Ha esetleg tudsz olyanról, hogy Schiffer vagy bármi más a médiában megszólalt volna, egyértelműen, hogy igen Sólyom Lászlót akarjuk, akkor nem szóltam.

TomBrady 2010.05.10. 01:49:56

@Pacsker:
Na ne, ezt már Te is látod szerintem, hogy nagyon gyenge: szimbolikusan fölszólítom önmagamat a támogatásra... Muhaha.

Na de ajánlok valamit: kérdezd meg Lányit, hogy a Sólyom-kampány kezdeményezői megkeresték-e Ángyánt, Bencsiket vagy Illést? Ha nem, miért nem? Ha igen, ők miért nem írtak alá? És aztán kérlek, írd meg ide a választ!

TomBrady 2010.05.10. 02:20:58

@meta_:
Ultaparlamentáris? Ultraparlamentáris? Hát, használhatunk nem létező fogalmakat, csak mi az értelme? :) Persze ha ez a fogalom nálad azokat takarja, akik unfair dolognak tartják számon kérni bárkin is, hogy nem levelezik saját magával, akkor jó skatulyába dugtál engem. :)

Amúgy meg iszonyúan inkorrekt számon kérni azt is május elején egy párton, hogy a július eleji választással kapcsolatban miért nem támogat valakit. Nem feltételezhetjük esetleg, hogy nem tartják még kellően aktuálisnak? Hogy később terveznek egy látványos kiállást? Hogy nem tartják célszerűnek már most ellőni a puskaporukat? Satöbbi. Ez mind lehetséges.

Persze ehhez kellene némi jóindulat is, de láthatóan Nektek csupán annyi a célotok, hogy bármibe belekössetek, amit az LMP tesz. Bebizonyítandó, hogy az Egyetlen Hiteles Tutifasza Extraöko párt az bizony az Élőlánc. Hát, engem meggyőztetek. Igen, hiteltelen zöldrefestő mocsok banda az, amelynek van olyan tagja, aki nem tartja helyesen az ásóbotot (vagy mit). Az meg pláne, aki nem hajlandó önmagával levelezni. Az igazi öko igenis levelezik olykor önmagával, sőt mi több, erről ismerszik meg!

Na de nem akarok cinikus lenni, valójában ezek a próbálkozásaitok az LMP lejáratására a kívülálló szemével nézve a szánalmas kategóriába tartoznak. Lehet, hogy elvakult élőláncosok körében ez menő, de azon a nagyon szűk körön kívül már erősen szánalmasnak látszik, és csak nevetségessé teszitek vele az Élőláncot. Az esetleges komoly és jogos LMP-kritikáitokat is hiteltelenítitek ezzel. Észrevehetnétek már magatokat!

Netmaster 2010.05.10. 05:22:59

Van egy friss parlamenti párt, ami igyekszik a leghangsúlyosabban képviselni a határon túli magyarok (és a palesztinok :)) ügyét, a Jobbik. Erre fel mi történt? A határon túli pártok (és a palesztinok) elhatárolódtak a Jobbiktól, nem kérnek a támogatásukból.

Az előbbi példa csak bizonyos analógiák miatt jutott az eszembe: nem biztos, hogy Sólyom ügyének az tenne a legjobbat, ha az LMP mint politikai szervezet egyöntetűen nyomná. Azt kéne valahogy elérni, hogy a Fidesz őt jelölje, de mivel lehet hatni rájuk? (ha lehet egyáltalán) Talán egy komolyabb társadalmi támogatásnak, mondjuk 1-2 milliósnak lenne esélye, ehhez viszont nem ártana egy Seres Máriáéhoz hasonló, mindenképp pártfüggetlen aláírásgyűjtési kampány.

Lehet az események szimbolikus jelentéséről vitatkozni, de azért ne felejtsük el, hogy közben szeretnénk Sólyom Lászlót elnöknek.

meta_ · http://greenr.blog.hu/ 2010.05.10. 07:49:05

@TomBrady:

A levélre válaszolni szoktak. Alig tették. Aláírásukkal válaszolhattak volna. ;-)

Haggyá már itt a trükközéssel, majd júliusban, meg izé-bizé. Itt a lehetőség az LMP számára, hogy jó ügy mellé álljanak. Mindig, azon sírnak-rínak az emberek, főleg te, hogy az LMP-nek nincs lehetősége segíteni az Élőláncnak, mert megvetjük őket, nem keressük őket, stb. Én nem vetem meg őket genetikailag, sem azért mert élőláncos vagyok.

Azért már mérges vagyok, mert nem állnak oda kellőképpen.

Te LMP-s vagy? Csakhogy tisztázzuk az elfogultságokat, meg hogy mennyire létezik a mesés "kívülálló" fogalma.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.10. 12:00:05

@TomBrady: Egy képviselő miért ne írhatna alá egy képviselőknek szóló levelet, ha egyetért vele... Miért ne csatlakozhatna azokhoz a civilekhez, akikkel egyetért? Az, hogy valaki képviselő, még nem jelenti azt hogy valami eltérő lénnyé vált, aki felettünk lebeg... Miért ne írhatna a képviselőtársainak?
Mi ezen a gyenge? Nem önmagát szólítja fel, hanem társait, mit nem értesz ezen?
Leírtam hogy mit gondolok és látod, hogy mit tesz az LMP. Vagy ne forgasd ki a szavainkat vagy menj innen!

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.10. 12:02:16

@Netmaster: Seres :D Vicces ember vagy te! Elég vaksi, már bocs. Mindegy hagyjuk a témát: olvass utána, hogy ki az a Seres, mit csinált és honnan spammelte szét Mo.-ot!!!

Netmaster 2010.05.10. 13:19:35

@Pacsker: Seres egyetlen ténykedéséről beszéltem, a népszavazási kezdeményezésről, a többi nem tartozik ide.

josephk 2010.05.14. 18:50:27

Én is LMP-s vagyok , és elmondom, miért nem támogatom Sólyom László újrázását(mellesleg párttársaim nagy része támogatja)

1. Sólyom László kiállt a Zengő megvédése mellett, ugyanakkor a 160 ezres Pécs nyakába simán odavarrta volna a NATO-radart "vállalható kompromisszumával", elfogadva a Gyurcsány-Toller paktumot.5 évig harcoltunk,miközben bennünket nyomott mindenki, még a "baráti" oldal is Sólyom miatt, és most a Legfelsőbb Bíróség ítélete bennünket igazolt.

2. Épp az LMP mondja azt, hogy senki se betonozódjon be közjogi funkcióba. Ez akkor Sólyomra is vonatkozik. Szép volt, jó volt, köszönjük (kivéve, amikor nem), de elég volt..Egy pécsi LMP-s

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.14. 18:59:26

@josephk: ennél kissé bonyolultabb dologról van szó. és lányit citálva: komoly ellenvetéseket kell annak felmutatnia és bizonyítania aki ellenzi sólymot.

Pollack 2010.05.27. 12:01:21

Pacsker, arra nem gondoltál, hogy esetleg nem mindenkihez jutott el ennek az oldalnak a híre?
Nem lehet, hogy képviselőink nem egész nap a neten lógnak, kutakodva, hogy mit írhatnak éppen alá?
Vagy azt várjuk el a politikusoktól, hogy ami felkerül a netre, azzal ők legyenek tisztában? :)

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.27. 17:24:29

@Pollack: Nem, természetesen nem. Ennek kellett, hogy híre legyen. Pláne ha több képviselőtök alá is írta. Még inkább pláne ha Vida Viktor olyanokat hazudik, hogy már régen is ti indítottátok el ezt az egészet.
De végül csak csatlakoztatok ehhez, aminek örülök!

Pollack 2010.05.28. 12:23:00

@Pacsker: Tehát akkor megállapodhatunk abban, hogy akihez eljutott a link az aláírta, akihez nem, az meg nem? :)

(Ez persze nem jelenti azt, hogy a kezdeményezés híre nem jutott el hozzájuk.)

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.05.28. 12:53:20

@Pollack: igen. történt ami történt. :D

(dunakeszin mi a helyzet? nem akarjátok a polgi mesti meg a fideszesek fejét lecsavarni? meg kéne védeni a lápot az önkormányzattal szemben!)

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.06.27. 00:10:57

@Netmaster: kár bizony :( le is veszem jobb oldalról az aláírós weblap linkjét :(

 
 
süti beállítások módosítása