Napikép

PPJ         2010.03.13.

         5 hozzászólás

Címkék: kép tudomány vallás

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr281837009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhal 2010.03.14. 06:40:42

Hé, objektív! Azért az se felejtődjön el, hogy a tudomány sosem szabad annyira, hogy ne kösse magát a korábban elfogadott tényekhez, ebből következően időről időre kétségbe is kell, hogy vonja azokat. Másrészt a teknősös rajz pont a helyes hozzáállást is kifejezi, miszerint a lassú, "könnyen zsákmányolható" állatok egyik támpillérei a földnek, amin élni akarnánk. Ha nem vigyázunk rájuk, a fejünkre omlik, minket is elsodor a pusztulás...

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.03.14. 08:44:06

@zhal:

Csak nekem esett le a vicc? Vagy csak én látok bele vicceset? Szerintem nem értetted a lényeget, nem értem mit írsz.

zhal 2010.03.16. 07:36:16

@Pacsker: Lehet, hogy nem értem. Akkor már az sem lényeges, hogy amit én kiértettem a képből, azt meg te nem érted. :) De komolyan: akkor viszont kérnék egy magyarázatot, hogy leessen. Kösz.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.03.16. 10:44:35

@zhal:

Nekem ez csak annyit jelent, hogy van a még ma is élő (- szerintem ez a lányeg, hogy még ma is van aki ezt hiszi) vallásos (pl. indiai) elképzelés, hogy a Föld állatok hátán van a világegyetemben.
philosophistry.com/scans/2007/09/turtle-snake.jpg
paradelle.files.wordpress.com/2009/09/turtle-earth.jpg

Meg van a mai tudomány, hogy őőőőő - hát körbejártuk a Földet az űrben és sehol sincs elefánt :D

Avagy: I see no God up here...
www.fojji.se/walls/I%20see%20no%20god%20up%20here%20-%20Yuri%20Gagarin.jpg

 
 
süti beállítások módosítása