Az "a természet is minimál tech-house-ra virágzik" rovatunkban ma:

PPJ         2011.07.28.

Teljes képernyő, jó hangfal/füles!

         1 hozzászólás

Címkék: zene videó

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr543108596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kope7 2011.07.30. 12:00:51

Szia!
Elnézésedet kérem, hogy ide egy régebbi bejegyzéseddel kapcsolatban szándékozok írni, nevezetesen azzal a Környezettudományi MSc-vel kapcsolatban. Először is azzal kezdeném, hogy teljes mértékben elhiszem neked azokat a dolgokat amiket írtál, mert végeztem hasonló szakot én is. Csak az biológia volt. Hasonló tapasztalatok ott is felmerültek így éppen az ökológia és természetvédelem kapcsán illetve ezek alap koncepcióival együtt. Azon decemberi blog bejegyzésed linkjét fel tettem egy szerkesztés alatt levő weblapomra, amelyet azért is kívánok "életre" hívni hogy foglalkozzon a Te általad megfogalmazott problémákkal is. Tőled függetlenül bennem is fogalmazódtak meg hasonlók a témákkal kapcsolatban. Amúgy tavaly beszéltem a Lányi Andrással, tudod, aki annyira otthon van a Humánökológiában is többek között. Érdekes fejtegetések voltak azok... Én is szerettem volna arra a szakra is jelentkezni, de sajnos csak nappalin fog létezni a leírtak szerint. Egyébként Ő azt mondta, hogy nem kell feltétlenül csak szakokhoz igazodni, lehet egy csomó apróságot autódidakta módon is elsajátítani. Röviden ennyi. Ha érdekel, hogy hova tettem a linket, akkor majd megmutatom az oldalt. Szia

 
 
süti beállítások módosítása