Dunakeszi-tőzegtavak 8 - Saját szememmel és fényképezőmmel láttam, hogy létezik

PPJ         2009.11.20.

Pacsker: Festői Táj

         7 hozzászólás

Címkék: botrány bojkott auchan nol dunakeszi parkoló beépítés láp kötevife tőzegtavak oktvf

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr851538534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sovesztomesz 2009.11.20. 07:42:13

Jó képek. De a legbeszédesebb, amelyiken az áll:
Tájvédelmi körzet - Védett láp. Amikor ilyen és ehhez hasonló ellentmondásokba ütközök (hogy egy "hivatalosan" már nem is létező láp területére kiírják, Védett láp), ismét rájövök, hogy a világ valójában csak illúzió...:-)!!!

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.11.20. 12:36:42

@sovesztomesz:

Köszi!

Éljen a technobürokrácia.

Velem bemagoltatják, ők meg a hivatalban már azt se tudják milyen TV-i területek vannak.

Illúzió bizony!
Megpróbáltam megoldani ezt a látszólag ellentmondást, hogy ha minden csak a tudatunk hálóján ragyog, akkor miért kéne vigyáznunk rá. Hamar rájöttem, hogy azért, mert a tudatunk által vagyunk, és az hogy hogy vagyunk (úgy általában egymás tudatában, és önmagunkéban), egyáltalán nem mindegy.

sovesztomesz 2009.11.20. 13:15:47

@Pacsker: Nos, talán nem is tudod, mennyire jól gondolkodsz; legyél bár ateista, vagy akármi más ...

...kb. ezek voltak Buddha szavai közvetlenül megvilágosodása előtt: "Az egész világ álom, de részleteit valóságosnak tapasztalod. A szenvedés és a boldogság is illúzió, mégsem mindegy, hogy valaki szenved, vagy boldog..." stb, stb. A lényeg, hogy a hagyomány szerint eme kijelentése után a történelmi Buddha jobb kezének középső ujjával megérinti a földet (sok Buddha-ábrázoláson ez a pillanat látható épp) és megvilágosodik.

Ez annyit is jelenthet, ha a földi érzelmek ura lennél, már rég megvilágosodtál volna :-)!!!

Félre a tréfát, a buddhista hagyomány szerint az illúziót mi emberek teremtjük magunknak...

Bocs, ha térítőnek tűnnék :-)! Üdv

Üdv!

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.11.20. 14:18:56

@sovesztomesz:

Nem, dehogy!
Értem amit mondasz (és nem titok, ebben nagy szerepe van a lizergsavnak). Mindaz amit olvastam és megtanultam, az ott volt a szemem előtt és míg tartott a hatása, vizsgálni tudtam az igazságát.
Amit nagyon jól megmutatott, az az, hogy mennyire meg tudja csavarni a tudatot. És ez ébresztett fel arra, hogy minden csak a tudatban van, semmi sem rajtam kívüli. És ha a másik ember is a tudatomban van, akkor vagy messzire kerüljem el vagy nagyon engedjem be, mert ami mosolyog rá az visszamosolyog bennem és ami dühíti őt, az bennem is dühöt fog okozni.

Nem gondolom, hogy mindenkinek tud ilyen élményt adni, de a zene és vizualitás mellett én inkább a buddhizmus igazságát kerestem és vizsgáltam ez alatt a 6-10 óra alatt.

Üdv! :D
Bocs, ha térítőnek tűnnék :D

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.11.20. 14:21:43

@sovesztomesz:

Az érzelmeken uralkodnom nagyon nehéz még számomra. Ha ezt megoldom, utána már remélem sokkal könnyebb lesz az életem, és végre az emberek segítségére lehetek, mert egyelőre sokan csak elfordulnak tőlem ha meghallják az ateista-buddhista jelzőt.

sovesztomesz 2009.11.20. 14:23:26

@Pacsker: Látom, helyén az eszed :-)!

... meg hogy Dec. államvizsga! Utána visszatérünk a teára!

Üdv!

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.11.20. 14:27:08

@sovesztomesz:

Köszönöm! Rendben van!
Üdv Neked!

 
 
süti beállítások módosítása