Urban-folklore

PPJ         2009.03.10.

Úgy éreztem lehangoló a környezetem. Hiányzik valami. A régi idők patináns hagyománya. Nincs is jobb a szoc. csempematricánál erre a feladatra! Egy szempillantás alatt népi motívumokkal díszeleg köztér, beltér és kültér egyaránt! Kockatenyerűek vagy gyorsansimítósok előnyben! A streetart = városi népművészet...

Pacsker: Urbán Folklór a metróban Pacsker: Urbán Folklór a kínai gyorsétkezdénél Pacsker: Urbán Folklór a buszpályaudvaron Pacsker: CFFO, Dadai Láma :), Urbán Folklór

         8 hozzászólás

Címkék: budapest vélemény város művészet kapitalizmus

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr8992770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budapestjovoje.freeblog.hu (törölt) · http://budapestjovoje.freeblog.hu/ 2009.03.10. 17:14:53

Háááát, ettől tényleg szebb lesz? Erős kétségeim vannak.

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.03.10. 17:32:17

@budapestjovoje:
mit értesz szépség alatt, attól függ :D

én szeretem ha valami nem egyhangú
ha a metrókorlát zöld hímzése megtöri a garnier szemhéjpúder reklámsorát
ha a jelzőtábla hátulja nem fémkerekség
ha az oszlop nem csak világít de díszeleg

INKÁBB mint még egy gárda plakát, vegyen ön is citromlevet csak 99ft, vagy bármi más matrica és papírreklám

blügy-blügy 2009.03.10. 21:25:54

jót röhögtem! :) Ez ilyen vicces abberáció

blügy-blügy 2009.03.10. 21:28:11

A greenr logot mivel csináltad? Tök állatul néz ki, nem árulnád el a nevét? Pitizek is ha kell! :D

PPJ · http://greenr.blog.hu 2009.03.10. 21:48:40

@blügy-blügy:

Leírom privátban a logó történetét!

blügy-blügy 2009.03.11. 23:20:12

Helló Pacsker! Azt az üzenetet kaptam meg, amin visszakérdel, hogy megkaptam-e a logo történetéről írt levelet.
Sajna amiben arról írtál, azt nem kaptam meg :(


 
 
süti beállítások módosítása