Mérgezett vízből főztek a gödöllői egyetem konyháján

PPJ         2011.02.20.

A szennyezett kút vizét használták a Szent István Egyetem konyháján és éttermében, hónapokig. Az ügyészségi vizsgálat még mindig nem zárult le - írja a Magyar Hírlap.

Még mindig nem zárult le az ügyészségi vizsgálat, illetve az egyetem belső vizsgálata a gödöllői Szent István Egyetem területén 2010-ben történt vízmérgezés ügyében - írja a Magyar Hírlap. Az egyetem egyik kútjában akkor egy már betiltott, súlyosan mérgező vegyszert, atrazint mutattak ki. Csuja László, gödöllői ökológus a lapnak azt mondta, hogy a szennyezett kút vizét használták az egyetem konyháján és éttermében, hónapokig.

Az ökológus szerint az egyetem a kísérletei miatt a környék egyik legnagyobb környezetszennyezője, ezért indokolt lenne felülvizsgálni és újraszabályozni annak mezőgazdasági tevékenységét. A vízszolgáltató szerint a kút vizét illegálisan kötötték rá az egyetem vezetékrendszerére, de a gödöllői vízhálózatba nem jutott ebből a vízből.

* 11:54 Mérgezett vízből főztek az egyetem konyháján - még vizsgálódnak (atv.hu - Belföld)
* 10:18 Mérgezett víz folyt a magyar egyetemvárosban (Pénzcentrum - Gazdaság)
* 09:13 A csapból is folyt a méreg, ezt itták a gödöllői diákok (Népszava Online - Belföld)
* 08:25 A csapból is folyt a méreg, ezt itták a gödöllői diákok (Hírszerző - Belföld)
* 08:24 Szennyezet vizet ittak a gödöllői diákok (hvg.hu - Belföld) 

 

         1 hozzászólás

Címkék: ivóvíz környezet víz gödöllő szie szent istván egyetem

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr542674472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.


 
 
süti beállítások módosítása