Könyvajánló: A tudományunk

PPJ         2010.09.21.

Péter örül, mint majom a farkának. Sikerült ugyanis elég jutányos áron beszereznie egy olyan alapművet, amiről eddig nem is tudott, nem is érti, hogy miért nem tud(hat)ott, de azért ha nem is ilyen rendszerszerűen és mélyéségében, de már mindegyik területet érintette, tanulta ebből az alapműből.

Humánökológia in your face! "A természetvédelem, a környezetvédelem és az embervédelem tudományos alapjai és módszerei".

Az aprócska, összefüggéstelen, elhanyagolható, önmagában nem sokat mondó és pláne nem az antropogén hatásokat (már előre is) bizonyító tartalomjegyzéke itt megtekinhető.

Apropó, egészen konkrétan én vezettem be az internetbe a humánökológia kifejezést?

Keressetek rá Google-ön és kattintsatok a képekre. Csupa greenr kép! :D Ami egyben elszomorító is, hogy se egy ábra se egy találó kép se semmi nincs még ebben a témában kép formájában az interneten.

         2 hozzászólás

Címkék: humánökológia

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr592313272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Birtalan Balazs · http://birtalan.blog.hu 2010.09.22. 10:20:19

"egészen konkrétan én vezettem be az internetbe a humánökológia kifejezést?"

Nem hinném:

lexikon.katolikus.hu/H/hum%C3%A1n%C3%B6kol%C3%B3gia.html

:P

PPJ · http://greenr.blog.hu 2010.09.22. 10:22:25

@Birtalan Balazs: jaj nem, ne gondolj már ennyire nagyképűnek. :D én az internet alatt a google-t értem, és a fogalom bevezetésére is csak a képeket írtam. ha képet keresünk humánökológia címszóval! másra nem érvényes a greenr találati túlsúly! még... :)

 
 
süti beállítások módosítása