Akkezdet Phiai

PPJ         2010.04.23.

Mit keresnek ők egy zöld blogon? Azt, hogy én buddhista vagyok. A természetet és a mítoszok helyett inkább a tudományos magyarázatokat "kedvelőként" nem véletlenül találtam rá erre az Útra. És nagyon kedvelem, mikor jó életszemléletből helyes felismerések következnek, pláne ha az kortárs kultúra. Szóval nagyon tetszik a hazai nyelv(út)törők újabban keleties beütése! Éljen az új Akkezdet Phiai dupla album! Mert ne feledjük, a buddhizmus az egyetlen dolog a világon ami 2500 év alatt békében (és nem csupán hirdetve azt) volt képes elterjedni.

Hisz Sztorihttp://bvml.org/SBBTM/grfx/buddha.jpg

Maradunk mindig mozgásban, mint minden
mint az élet, mind Egy - mindegy milyen szinten,
nincs fizika, nincs idő -igazából nincs semmi sem
csak én vagyok és Te, lendülünk a semmiben

Zenebuddhizmus

Szavamra! Én is hallgatok szavadra bidáttya,
mikor Sziddhárta a szívét kitárta, szerinted ki látta?
Testének a vére és belecsapott a gitárba,
(ez) húrelmélet, minden bund egy élet, s mint a Kikába':
Hova, más Hova, mindig más rezgésen születünk,
egy kezdet phia mindenki, "egy cipőben evezünk",
egy zene létezik, de vannak külön stílusok, 1 én is ég,
bocs, de nem érdekel ki mocsok...
együtt vilángolunk és a rímekkel kimosod
a lelked, tested, elméd, dallamod és ritmusod.

A lelked a dallam, a tested ritmus, az elme az rím, ez zenebuddhizmus

         szólj hozzá

Címkék: zene ajánló buddhizmus vallás buddha akkezdet phiai

Tetszett? Oszd meg!

Share/Bookmark

        

A bejegyzés trackback címe:

https://greenr.blog.hu/api/trackback/id/tr41944278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

 
 
süti beállítások módosítása